In navolging van de eerste 10×4 vijf-asser op basis van de MAN TGS 8×4 Euro 6 heeft WVT nu ook de eerste 10×4 met naloopas Euro 6 geproduceerd.
Op dit chassis wordt een 15-kuubs betonmixer met de WVT Hybrid PTO gebouwd.
Doordat WVT bij het aanpassen van het chassis slimme oplossingen toepast voor de integratie met de opbouw van de mixer, wordt de productietijd van de opbouw aanzienlijk verkort en blijft er voldoende ruimte over voor een grote brandstoftank en gereedschapskisten.
WVT levert het chassis met aanbouwflenzen voor de opbouw. Dat bespaart aanzienlijk op de demontage en montagetijd van de chassiscomponenten.
WVT monteert de hydrauliektank samen met de AdBluetank op één steun. Hierdoor gaat er geen extra ruimte verloren aan het chassis. Het hydraulisch manifold wordt om die reden ook binnen het chassis geplaatst. Dat heeft als bijkomend voordeel dat de manifold op deze positie beter beschermd is tegen opspattend water afkomstig van de banden.